27 Şubat 2022 Pazar


 YOKSUN .....,

Daha düne kadar varken, apansız çekip gitmişliğin de, yoksun ...
Yoksun ve yokluğunda yoksundur senden,aşkından ..
Sana dair dillendirmeye dilimin, gönlümün yetmediği güzellikler ...
Zor ama doğru, gerçek ve onurlu olanı yapmalıyım ..
Önce sana ,ardı sıra da kendime dürüst olup ..
Dürüstlüğün gereğini yapmalıyım...
Aslında tüm işaret fişeklerini attın yok olmadan, gidişine ve yok olacağına ilişkin ...
Gel gör ki,ya aklımın bir karış havalığında ..
Ya'da, kim bilir bencilliğin gözümü kör etmişliğin de ..
Farkında'sız adım, adım yok oluşunu kavrayamamışlıkta..
Bir yıldız olup, girip var olduğun dünyamdan, yitip, yok oldun...
Şimdi yoksun, hüzünler de bırakıp gitmişliğin de, beni
Ben yaralarımı, yokluğunda sarmaya koyulurken ..
Sen, yol aldın bir sessiz gemi gibi, ömür limanım'dan ..
Koyarak beni, yalnızlığın ve sessizliğin sığlığında ..
Şimdi, yokluğunun acısının, bir zıpkın olup yüreğime saplanmış'lığında ..
Alıp-gittin başını sen sisler ve bulutlar arasında süzülen, martılar gibi ..
Sessiz yürek çığlıklarını duymamışlığımda,duyamamışlığımda ..
Anladığımda çok geçti ve iş işten çoktan geçmişti ..
Fark ettiğimde, nafilelik de çırpınışın faydasız'lığında ..
Alıp gittin, bendeki beni ve ömrünü, ömrümden ..
Diyebileceğim şu ki ..
Şimdilerde yoksunluğunda boynumun bükük,ruhumun hasarlı ..
Ömrümün yıkık - dökük adeta hasarlı, hisara dönmüşlüğün de ..!
Ne yapsam-ne etsem'in nafilelerin de ..
Yoksun ve elemlere belenmişliğim ile yoksunum, yoksun ...!
Yoksun .........!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ
Ereğli /KONYA
04/02/2018
Saat: 18_25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...