16 Şubat 2022 Çarşamba


 ADIMIN, '' - ÇİLEM '' KONMUŞLUĞUNDA ............!




Kirpiklerimde yaşlar, gözlerimde, hüzne yenik bakışlar .....

Sırtımdaki görünmeyen yüklüğünde, aşinalık ve alışkanlıkla taşıdığım, bencileyin gam yükü, yorgun akşamlar ..........!

Gidiyorum, sarp ve engebeli hayat yolunda .....

Buysa yaşamak ve çile çekmelerle, şikayetlerden ibaretse .....

Desenize, ben çoktan yitirmişim huzurla, mutluluğun adresiyle ...... 

Dahası, yaşamı << DOLU; DOLU MUTLULUKTA TÜKETME .. >>Şansını ....

İşte bundandır demem ...

<< - Ben yitikler ordusunun en kıdemli, bir o kadarda eskimi eski rütbesiz neferiyim, rütbesiz neferi ....! ''

Yüküm çile, gam, pusulam şaşmış, adresim yitik, ruhum avare, yüreğim hüzne yenik hallerde, gidiyorum ......

Ömür kilimine ilmek, ilmek özlemlerimi, düşlerimi ve kırık-dökükte olsalar gülüşlerim le, umut müsveddelerimi bezeyerek ........

Bunun veballi'sinin, şu gizem küpü dünyanın, kentin yada ......

Yada, çevremdeki bir başka insanın olmamış'lığın da ......

'' - Kendim ettim, kendim buldum '' Arabeskinin afyonluğunda debelenmeden, demleyerek gönül imbiğimde yaşanmışlıklarla, düşlerimi .........

Vurmuşluğumla kendimi, bilinmezliklerle, yaşanmamışlıklarla, beni bekleyen alengirli, çetrefilliliklere .......

Sırtımdaki görünmez küfenin benden de yorgunluğunda, üstelik delik, deşikliğinde, gidiyorum ...

Bencileyin, yorgun dünyanın, dahası ....

İçinde, hiçliğin dramlarında yittiğim kentin bağrında .....

Tıpkı, niceleri gibi, kahırda ömür tüketmecesine .......

Sanki, bu günü, hali yaşayacağım, doğumumdan, baştan belliymiş gibi.!

Adımın, '' -ÇİLEM '' Konmuşluğun da ........

ADIMIN, '' - ÇİLEM '' KONMUŞLUĞUNDA ............!




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ




Immenstaad / Almanya 




16 / 02 / 2022 - Çarşamba 




Saat ; 05_25

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...