24 Şubat 2022 Perşembe

İYİDEN İYİYE ...
Beklediğim de, gittiğimde kendim olunca ...
Nedenler, niyetler,sorgulamalar ve sonuçlar giriyor birbirine ..
Ekinleri sarıveren rüzgarlar gibi beni,sürüp-savuran rüzgarlar esiyor içimde ...
Ardım, keşmekeş ve kaos ..
Önüm, bilinmezlik ve belirsizlik ..
Ben, eksilen ve yarınsız oluyorum ..
Kala kalıyorum ..
Uçsuz-bucaksız bir sonsuzluğun ortasında ...
Kah savrulup ekin oluyorum, kah savrulan ekin.
Biçilmeden öğütülüp, un-ufak olmak, bu olmalı ..
Biçen ellerin ve ömürlerin görünmemişliğinde ..
Katlediliyorum, ekinliğim de ..
Bir valize sığdırıverdiğim, ömrüm le ..
Dünüm, zapturapt altında ..
Yarınım,firarda ...
Ben rotasız ve pusulasız yolculuğumda kalakaldım, ekinler ortasında ..
Gök kubbenin altında yaşanamamışlıkların ve bilinmezliklerin bana kucak açmış'lığın da ..
Çokça sarı,bir tutam gök yüzü mavisi,epeyce belirsizlik fluluğuyla ..
Yolcu eden ben, giden ben, karşılayan ben ..
İyi olmaya iyide, tüm bunlar ..
Ben meçhulleri ve bilinmezlikleri oynuyorum, hala.
Hayat denen bu oyuna, kendimi iyiden iyiye kaptırmışlığımla ...!
İyiden iyiye kaptırmışlığımla ...!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ
Ereğli /KONYA
24/02/2018
Saat ; 03_47

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...