9 Şubat 2022 Çarşamba


 

YUTKUNUYORUM, GARİP, GARİP ...........!

 

 

 

Kıvrım- büklüm girmişliğimle, ömrünün ve ruhunun kuytusuna, sergen edip oturdum, yüreğimle-duygularımı, gönlünün bedestenine ....

Ne gördün, ne itibar ettin dahası, varlığımdan, yokluğumdan bihaber

hallerinle ...

Sürdün-savurdun kibir atını, çiğneyip tarümar ederek, un-ufak edip ezdin, çiçeğe duran ömrümle, gönlümün, goncalarını ........

Dedirttin, en sonunda, bana .......

<< - Sen kim, sevda kim, sevdalılık, aşk-meşk neyine ?.

Unutursan, davulun bile, dengi, dengileğini ...

Sürterek burnunu, verirler dersini ....

Öğretirler dünyanın kaç bucak olduğuyla, yerini .....

Dahsı, eşeğiyle makamıyla anırtırlar, gerçeğini ....

Bildirirler haddini  ....

Dürerler defterini, çekerler siktirlerini ........! >>

Ondandır ....

O gün, bu gündür almışlıkla boyumun ölçüsüyle, dersimi, bilirim haddimi ....

Sütten ağzımın yanmışlığında, yoğurdu, üfleyerek yemişliğimde ......

Değil sadece Acem Seccadesini, serseler önüme Cenneti, bağışlasalar Kainatı .......!

Vurmaya kalkmam tokmağı, Davula ......

Kurmam pazarımı, isim sinmedik bedestenle, pazar yerine ...

Şimdilerde, sevda benim için dumanda bir kuş, onunda, ismiyle-gölgesi var, cismi yok hallerde .......!

Dahası, bencileyin, kırık kolu-kanadı ......!

Ondandır, sevda kaldı,  başka bahara, kara kışlar kapıda, hallerinde, ömür tüketiyorum, ömür ....

Darı ambarındaki aç tavukluk la, yala- suya hasret Karabaş'lık da ..!

O, günden beridir, benimle-sevdanın ilişkisi, eşekle-Karpuz kabuğunun ilişkisine, dönüp, çıktı ...

Nasıl ki, eşeğin aklına karpuz kabuğu düşünce, ya ağzı sulanır, ya yutkunur sa garip, garip .......!

Bende, sevda denince ......

Telkin edercesine kendimi, diyorum kendi, kendime ....

<< - DÜŞÜRME GÖNÜL EŞEĞİNİN AKLINA KARPUZ KABUĞUNU, OTUR, OTURDUĞUN YERDE ....!

Yitmişliğin de toyluğunun, geçmişliğin de acemiliğin ........

Hesapsız kasaplık da , Masatını bir daha, kaçırma kıçına ........!

Enayi ile, ayıp derler adama .....

Üstelik eklerler pişkin, pişkin şu lafı da, ardına ...

Kendi düşen ağlamaz, gözü bile çıkar .....! ''

Hallerimin böyleliğin de ....

'' - YA SABIR '' Deyip, çekerek LA HAVLE' Mİ .......!

Bir an, ağzım iştahla sulansa da, başıma gelenlerin işkilliliği, hayfı, ürkekliği, dahası, hüznü ve sancısıyla ......

Savuşturarak bu salvoyu, gem vurup, sahip çıkarak aklıma, yüreğime, gönlüme, arzularıma, hasılı, nefsime ........!

Yutkunuyorum, garip, garip ....

YUTKUNUYORUM, GARİP, GARİP ...........!

 

 

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

 

 

 

Immenstaad / Almanya

 

 

 

09 / 02 / 2022 - Çarşamba

 

 

 

Saat ; 15_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...