9 Şubat 2022 Çarşamba

VASİYETİMDİR …..!
Vasiyetimdir, cancağızım ….
Olur ki, taziyeye gelenler fiskos ve dedikodudan zaman bulup …
Merak buyurup, sorup- sual ederler de ….
‘’ – En çok, neyin peşinde koştu ? ‘’ Derlerse …..
Koşmadı asla erk, şan, şöhret ve dünya malı peşinde..
O,sadece ama sadece ...
‘’ – Düşlerle, yürekten taşıp, dillere dökülen, hecelerle-dizelerin...
Dizelerle, yüreklere dokunmanın peşinde koştu …’’ Dersin ….
Soran o, meraklı tazelere …
Böylece …
‘’ –Kısa kes, Aydın havası olsun .’’ Hallerinde …
Az’ da, özle, özetlemiş olursun, beni …
Vasiyetimdir, ardım sıra, uzatma muhabbeti …
Hakkımda söyletme milleti, ileri-geri ….
Zaten, bu değil mi ?
Sözün doğrusu, işin özü, ömrümün özeti …
Ömrümün özeti ….
Vaziyet'imdir ….
VAZİYETİM-VASİYETİMDİR ….
VASİYETİM ….!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Friedrichshafen / Almanya
15 / 11 / 2019
Saat ; 02_00

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...