15 Şubat 2022 Salı


 KAR KATMASINI BİLE, ÜFLEYEREK YİYECEK HALLERDEYİM ........!

Bir düşüncenin, anının, gerçeğin hasılı eylemin çoğu ve unutulan nice yaşanmışlıklarla, gerçeği, olan- biteni çağrıştırmış'lığın da .... Çağrıştırdıklarının birisininde sen olmuşluğun da yanarım, yanarım da << İNSAN SARRAFI >> olduğumu sanmama, yanarım .......! Senle ilgili yaşanmışlıkların ardından, şimdilerde biri, birileri hakkında kanaatimi sorsa, diyorum ki .... '' - İnsan Sarrafı olan yanım, << - Sizlere ömür >>, Öleli nice oldu, ben yeni yetme, çömezin de, çömeziyim ..... Ne kazla, kozu, ne hancarla-pancarı nede insanla, cücüğünü anlarım, bu devirde, dünümüz dünyası ve insanını bırak, an oluyor, kendimi bile tanımıyor, anlamıyorum . Bu durumu bilenliğimle diyecek kelamım yok, sualine karşılık ..... Sen, soruyu yanlış insana sordun, gecikme'sen, fırsatı kaçırmasan, yetişip sorsaydın zamanın behrinde, bak sana neler, neler anlatırdı, iyi ki de, mevta olan ,öte yanım .......! '' Hasılı diyeceğim ve anlayacağın o'ki ....... Seninle, sütten ağzımın yanmışlığın da ....... Sadece yoğurdu değil, emin olasın ki o, çok sevip, şimdilerde de tarifsiz özlediğim ..... << - Pekmez ile Kar karışımı olarak yenen >> KAR KATMASINI bile, üfleyerek yiyecek, hallerdeyim ... KAR KATMASINI BİLE ÜFLEYEREK YİYECEK HALLERDEYİM ........! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ Immenstaad / Almanya 15 / 02 / 2022 - Salı Saat ; 13_13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...