6 Şubat 2022 Pazar


 TUTMAZ OLAYDIM ..........!




'' - Tut . '', Dedin ........

Uzandım, tuttum ....

Tutmaz olaydım ....

Tıpkı, önce ve diğerlerinde olduğu gibi ......

Yani ......

Diğer tuttuklarımın cümlesini, iflah olmamacasına kuruttuğum gibi .....

Tutmuşluğumla, kuruttum .....

Ne, dal-budak, ev-ocak, dirlik-düzenlik, ne ağız tadıyla- huzur .....

Nede düne, yarına dair güzellik, düzen-işlerlik varsa ....

Topunu birden, telef ve heba etmecesine .........

Mahvedip koydum, önüne, ortalığa adeta, el-aleme, malumu, ilan etmecesine ........

MALUMU, İLAN ETMECESİNE .....!

'' - Tut '' Dedin .....

<< - Uydum aklına ...! >> Evet, dedim, çağrına .......

Tuttum ......

Kuruttum .....

Tutmaz olaydım ......

TUTMAZ OLAYDIM .......! 




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ 




Immenstaad / Almanya 




06 / 02 / 2022 - Pazar 




Saat ; 12 _12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...