25 Ocak 2017 Çarşamba

AL İÇİNE, ÇOĞALT, BENİ ...!

Göz yaşlarınla yıkanan gecede ...
Dalıp, dalıp gitme ....
Sürgü çek, kilit vur, ruhunun kapısına ..
Zorbalıkla uzanmamacasına, sana tarifsiz hüzünlerin, elemlerin ..
Dahası, seni kahredip ..
Yiyip, bitiren ezinçlerin ...
Düşme umutsuzluğa,panikleme ..
Sona kalan, kırlangıçların telaşında ...
Göz yaşların, yanağından süzülüp, geceye ağmasın ...
Hüzünlerin kokteylinde, sarhoş olup, geçme kendinden ..
Al içine, çoğalt beni ..
Gözlerim, ıslak gözlerinin yerine, baksın geceye ..
Sevdaya dair şiirlerin, şarkıların ..
Gecenin içinde, dudaklarına hece, hece düşmecesine ..
Yüreğine vurduğun, sevgisizlik ve mutsuzluk prangalarını kır ..
Paslı kör hançerler dağlamasın, mutsuzluğun acısıyla, yüreğini ..
Dur de, eleme, karanlığa ve seni, senden ...
Seni, benden çalan, ayrılık acısına ..
Kör avuntularda, içme gecenin küfünü...
Düşme, kederlerin, kör kuyularına ..
Al yüreğim, senin olsun ..
Gözlerim öpsün, umut gülüşleriyle, gözlerin olarak , geceyi ..
Semanın kandilleri, selama ve semaha durup ..
Kuşatarak, aydınlatsınlar ömrünü, geceni, yarınlarını ..
Sevdalara yelken açmacasına ..
Hayatı sevgide,sevinçle selamlamacasına ...
Sürgüle ayrılık ve acılara karşı yüreğini, ömrünü ..
İçin, için, içine işlemesin...
Tüketip, bitirmesin, ızdırap ve kahırlar, seni !
Sana olan sevgimle, çoğalıp, aşkı çoğaltmışlığımla ..
Al içine, çoğalt, beni ...!
Al içine, çoğalt, beni ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

23 / 01 / 2017

Saat ; 00_15


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...