8 Ocak 2017 Pazar


İYOT KOKULARINA BELENDİ, RUHUM ....!

O, kaptandı hep beklediğim ..!
Umutla kıyıya vurup, denizin enginlerinde yolunu gözlediğim ...
Beklediğim gemide, direk ..
Kaptanında da yürek yoktu, anlaşılan ...
Çok gemiler, kaptanlar gördüm, bekleyip dururken kıyıda
Benim beklediğim kaptan çıka gelmedi ..
Çıka gelenler yada ,el sallayıp ,siren çalan, gülüp geçenlerde benim beklemediklerimdi ....!
Hasılı ..
Nice gemiler geçti, umutlarımı çalmacasına ..
Nice kaptanlar gördüm, hüsranlar da savrulmacasına ..
Benim beklediğim kaptanın, gemisi .....
Beklediğim geminin, kaptanı yoktu ..
Gönlüm, hüznü içti ..
Yüreğim kan ağladı ..
Belendim iyot kokularına, martı çığlıklarına tepeden tırnağa ..!
Ruhum dövüldü acılarla, nafileliğin hüsranın da ..
Kıyıyı döven dalgalarda, acımasızlıkla ..
Vurdu yüzüme kamçı gibi, köpük, köpük sular ..
İçimi acıtıp, derinde derine yaralayan azgın dalgalarla ...
Kezzaptanda beter yakıp, acıtıyordu bedenimi, ruhumu, sular ...
Feryadıma eşlik ediyordu ..
Çığlık çığlığa uçuşan martılar ..
Ben bekledim ..
İnat etti vermedi deniz, gönlümün kaptanını ..
Sonunda gördüm ki ..
Ufukta ne gemi, nede kaptan vardı ..
Alabora olmuş ruhumda acılar, hüsranlar, bana ....
Göz yaşlarım, sahile kaldı ....
Yüreğimi, yine ve bir kez daha kor, kor yangınlar sardı !
El elde, baş başta kala kalmacasına ..
Nafileliğin dehlizlerinde gün tüketip, ömür çürütmecesine ...
Hüzne karışan iyot kokularına belendi, ruhum ...!
İyot kokularına belendi, ruhum ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

05 / 01/ 2017

Saat ; 00_01

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...