25 Ocak 2017 Çarşamba

RÜZGARLAR ANLATIYOR AŞKIMI, SANA !

Aşkın mavi alevleri tutuşturdu ..
Ömrüm, bedenim, ruhum uğruna, aşk için...
Yangınlarda kül oldu ..
Hep görünmez bir el, uzandı dudaklarıma ..
Sözcükleri, dilimde koymacasına ..
Mühürlenmişliğinde, dudaklarımın ...
Söyleyemiyorum istediğimi, hatta, ihtirasla dilime düşenleri ...
Tarifsiz bir güç ve daha çokta ..
Sana karşı, yıllara uzanan derinden, derine, aşkla tutukluluğum ..
Söyletmiyor bana, içimden geçenleri ....
Hani derler ya, '' - Söz biter, izi kalır gönüllerde ..'' , diye ..
Öylesi haller ve vurgunluklarda ...
Adeta lal olmuşluğumla düğümleniyor, sözler boğazımda ..
Adı, aşk yada her neyse ..
Mani oluyor, bana ..
İçimde çoğalan bir ses, dillenerek, fısıldıyor sükunla, bana ..
'' -Suskunluklar da, en güzel ifadesidir, aşkın , zamanla . '' .....
Söz gümüşse, sükutun altın'lığında ..
Sessizliğin ve kelamsızlığın diliyle ..
Yani, suskunluğun diliyle, dillendir .....
Yaşa ve yaşat aşkı, ona ..! ''
Boynumun kıldan inceliğinde, sükuta gömülerek ..
Boyun eğiyorum, yüreğimin ve aşkın sesine ..
Onun içindir ki ..
O, gün- bu gündür ...
Rüzgarlar anlatıyor, aşkımı, sana ...!
O, gün- bu gündür ...
Rüzgarlar anlatıyor, aşkımı, sana ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

24/ 01 / 2017

Saat;12_52

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...