22 Ocak 2017 Pazar


HEP YANINDA ......,

Yıllar geçse de, üstünden ...
İnkar ve yok saymalar da, ömür tüketsende ...
Zorlasan da kendini, bu aşkı ve beni unutmaya ..
Aşka, duygu, duygu bana, pranganlanmışlığınla ...
Duvara işleyen nem gibi, içine işleyen gam la ..
Söküp atamamışlığınla, sendeki, beni
Zaman içinde, nakşolup, içine işlemişliğiyle ...
Ömründe, gönlünde ben olacağım ..!
Sinende sönmeyen ateş, yüreğinde bitmeyen sızı ..
Gözünde, acı duman ve eksilmeyen yaşlarla ...
Aşka dokunan zamanların, sendeki izleri sürecek renk, renk ömrünce ..
Sevda denen, bu kasırga, seni sürüp, savurdukça ..
Yokluğumda, gözlerimle bakacaksın, hayata ..!
Keşkelerin ve pişmanlıkların, kör sancılarında ..
Açmazların, çıkmazların, kör düğümlerin zulasında ..
Hayatın kuytusunda ...!
Gelende, giden de, beni görmecesine..!
Hüsranlarla ıslanan kirpiklerine ..
Göz yaşı, göz yaşı beni, biriktirmecesine ...!
Gecen de, ben ....
Gündüzün de, ben olmacasına ....
Dalıp, dalıp gideceksin, ufuklara ...
Adımı yazacaksın, dağa-taşa ..
İsmimi haykıracak, sevdanı kusacaksın, arzdan, arş'a ...!
Yer, gök, ruhunun volkanlarıyla titreyecek ..
Yerle yeksanlıklarında da, mutluluğunda da ben olacağım, ben ..
Hep yanında ,
Ben olacağım, ben ..
Hep yanında ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

20/01/2017

Saat ; 14_27

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...